×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 June , 2026  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضرب‌الاجل فرماندار فهرج برای رفع اختلالات پستی

به گزارش پایگاه خبری دارالوحدت فهرج؛ طی روزهای اخیر، دریافت پیام‌های متعدد از سوی شهروندان در خصوص توقف ارسال مرسولات پستی و بلاتکلیفی بسته‌های مردم در اداره پست فهرج، این رسانه را بر آن داشت تا به عنوان زبان گویای مردم، پیگیر این اختلالِ کلافه‌کننده باشد.

بر اساس گلایه‌های ارسالی، اختلال در سیستم‌های فنی اداره پست فهرج که منجر به توقف چندروزه خدمات‌رسانی و انباشت مرسولات در این شهرستان شده بود، علاوه بر نگرانی شهروندان، موجب ضرر و زیان به بسیاری از افرادی شده بود که چشم‌انتظار رسیدن مدارک مهم یا کالاهای ضروری خود بودند.

شهروندان در تماس‌های خود با خبرنگار ما، ضمن ابراز گلایه، خواستار پاسخگویی مسئولان نسبت به عدم تدبیر در شرایط اضطراری شده بودند.

در پی انعکاس این مطالبات مردم و حساسیت ایجاد شده نسبت به تضییع حقوق شهروندان، یوسف رهگویی فرماندار شهرستان فهرج، در اقدامی سریع و در واکنش به گزارش‌های این رسانه، به‌صورت سرزده از اداره پست فهرج بازدید کرد.

فرماندار فهرج در این بازدید، ضمن بررسی دقیق فرآیندهای اداری و ابراز نارضایتی از وضعیت موجود، با انجام تماس‌های تلفنی فوری با مسئولان بالادستی، خواستار تخصیص بودجه و تجهیزات فنی لازم برای ساماندهی زیرساخت‌های این اداره شد.

رهگویی با تأکید بر اینکه «خدمات پستی باید بدون وقفه و با کیفیت مطلوب به دست مردم برسد»، تصریح کرد: «وضعیت فعلی شبکه پستی قابل قبول نیست و انتظار می‌رود با تدابیر اتخاذ شده و تجهیز اداره به امکانات به‌روز، در اسرع وقت شاهد رفع کامل اختلالات و جلب رضایت شهروندان عزیز فهرجی باشیم.»

شایان ذکر است، پیگیری‌های مستمر دفتر فرماندار و رسانه‌های محلی تا حصول نتیجه نهایی و بازگشت روند پستی به وضعیت عادی ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/ع

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.