×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 June , 2026  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعمال محدودیت سوخت‌گیری برای خودروهای پرتردد در فهرج

به گزارش پایگاه خبری دارالوحدت فهرج؛ مرتضی بَزی طی گفتگو با خبرنگار ما با اعلام ابلاغیه جدید در خصوص سهمیه سوخت گفت: با هدف مدیریت مصرف و مقابله با تخلفات احتمالی، خودروهایی که در طول یک ماه بیش از ۱۵ بار اقدام به سوخت‌گیری کنند، مشمول برخوردهای قانونی خواهند شد.

وی افزود: در صورت ثبت بیش از ۱۵ تراکنش سوخت‌گیری، جرایم زیر برای متخلفان اعمال می‌شود: ۱. انسداد کارت سوخت: سهمیه سوخت کارت شخصی خودرو به مدت یکسال مسدود خواهد شد.۲. توقیف خودرو: خودروی متخلف به مدت ۳ ماه توقیف می‌شود.

رئیس تعزیرات فهرج تأکید کرد: خودروهای مشمول این تنبیه، در طول این مدت تنها مجاز به سوخت‌گیری با کارت اضطراری جایگاه (با سقف ۲۰ لیتر در هر مرحله) هستند.

بَزی از تمامی رانندگان خواست نسبت به رعایت این محدودیت‌ها دقت کافی داشته باشند تا مشمول برخوردهای قانونی نشوند.

انتهای خبر/ع

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.