×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 June , 2026  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طوفان، ادارات شهرستان فهرج را تعطیل کرد

به گزارش پایگاه خبری دارالوحدت فهرج؛ یوسف رهگویی طی گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۵، در پی وزش طوفان و تشدید آلودگی هوا، و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان، فعالیت کلیه ادارات فهرج از ساعت ۹ صبح تعطیل شد.

وی افزود: این تصمیم با هدف حفظ سلامت شهروندان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و با توجه به افزایش غلظت آلاینده‌ها و شرایط نامساعد آب‌وهوایی اتخاذ شده است.

فرماندار فهرج با اشاره به مستثنا بودن برخی دستگاه‌ها تصریح کرد: مراکز امدادی، خدمات‌رسان، نظامی و انتظامی از این تعطیلی مستثنا بوده و طبق روال به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

رهگویی در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، از ترددهای غیرضروری در سطح شهرستان خودداری کنند.

انتهای خبر/ع

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.