×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اختصاص مبلغ ۲۲ میلیارد ریال برای مشاغل خرد خانگی در شهرستان فهرج

به گزارش پایگاه خبری دارالوحدت فهرج؛ صبح امروز به مناسبت هفته تعاون؛ رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فهرج به همراه تعدادی از مدیران عامل شرکت های تعاونی و فعالان حوزه با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه علی زابلستانی رییس اداره  تعاون شهرستان فهرج ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره گفت: در شهرستان فهرج ۱۲۶ شرکت تعاونی به ثبت رسیده اما بسیاری از آنها هیچ فعالیتی ندارند.

وی افزود: شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان شهرستان از سال ۹۷ تعطیل است و چندین بار مجمع برگزار شده اما به نتیجه ای نرسیده است.

همچنین در این دیدار حسین سعیدنیا فرماندار فهرج ضمن تبریک هفته تعاون و قدردانی از حضور رییس و جمعی از فعالان این حوزه خواستار احیاء شرکت های تعاونی شهرستان شد.

وی افزود: شرکت های تعاونی یکی از راههای ایجاد اشتغال هستند اما در این شهرستان از ۱۲۶ تعاونی فقط ۱۲ تعاونی فعال و این ناامید کننده است.

رییس کارگروه اشتغال شهرستان فهرج در ادامه خواستار تعیین تکلیف این شرکت ها بخصوص شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان، شرکت تعاونی عمران و توسعه دهیاری های بخش مرکزی و نگین کویر شدند.

سعیدنیا خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات مشاغل خرد خانگی ۱ میلیارد ریال است و مبلغ ۲۲ میلیارد ریال برای مشاغل خرد خانگی شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار فهرج در پایان از ادارات جهاد کشاورزی، صمت و میراث فرهنگی خواست هرچه سریعتر با معرفی افراد نسبت به جذب اعتبار تخصیص یافته به اداره خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.