×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فهرج معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری دارالوحدت فهرج؛ پیش از ظهر امروز در آیین معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فهرج با تجلیل از زحمات بیش از ۱۰ ساله یوسف رهگویی، منصور زیدآبادی بعنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فهرج معرفی شد.

حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در این مراسم با قدردانی از زحمات یوسف رهگویی گفت: این بزرگوار انسان شریفی است که در حوزه اداری به بخشنامه ها و آیین نامه مسلط و در بحث نظم در کارها انضباط را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
شناخت کامل از شهرستان نقطه قوت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری است

وی افزود: آقای زیدآبادی را نیز از سال ۷۹ میشناسم و در بسیاری از امور برای بنده الگو هستند.

سعیدنیا در ادامه نقطه قوت آقای زیدآبادی را شناخت کامل از شهرستان عنوان کرد و خطاب به وی گفت: از نظر بنده کار انجام نشده برای مردم زیاد است و باید با کار شبانه روزی شرایط شهرستان را در حیطه کاری به نقطه پایداربرسانید

فرماندار فهرج همچنین خواستار تدوین، تکمیل و بروزرسانی شناسنامه سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان، ارتباط تنگاتنگ با اعضای شورای تامین، سران طوائف و عشایر، استفاده از تجربه بزرگان و بها دادن به دانش جوانان توسط سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شد و بیان کرد: باشناختی که از آقای زیدآبادی دارم یقینا وی درکار خود موفق خواهد بود.

همچنین یوسف رهگویی معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فهرج در این مراسم با تشریح بخشی از فعالیت های انجام شده گفت: در حوزه سیاسی ۵ دوره انتخابات را برگزار کردیم و سعی ما بر این بود مر قانون را در برگزاری انتخابات رعایت کنیم.
در برگزاری انتخابات سعی ما رعایت مُر قانون بود

وی افزود: در حوزه امنیتی نیز سعی کردیم جلسات مستمر و منظم شورای تامین را برگزار کنیم و خوشبختانه در این حوزه جرائم خشن در سطح شهرستان نداشتیم که جای دارد از نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج، قضایی و اطلاعاتی بدلیل امنیت پایداری که در منطقه حکمفرماست تشکر و قدردانی نمایم.

رهگویی ادامه داد: همچنین در حوزه اجتماعی نیز ما چند سالی است درگیر بیماری منحوس کرونا هستیم که از بدو‌ شیوع این بیماری جلسات و برنامه های متعددی برگزار و توانستیم با کمک سپاه، بسیج، مرکز بهداشت، رؤسای ادارات، بخشداران، دهیاران، شوراهای اسلامی و مردم اقدامات خوبی را در راستای کنترل آن انجام بدهیم.

در ادامه این مراسم منصور زیدآبادی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فهرج بر ضرورت اجرای سیاست های کاری مهندس سعیدنیا فرماندار فهرج تاکید کرد.
تأکید سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فهرج بر اجرای سیاست های کاری فرماندار

وی گفت: برای خروج فهرج از وضعیت موجود همه ما ملزم به اجرای سیاست ها و برنامه های کاری فرماندار محترم هستیم.

زیدآبادی تأکید کرد: رضایتمندی مردم برای بنده اهمیت دارد و هر زمانی که احساس کنم توانایی کار را ندارم خداحافظی می کنم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فهرج ادامه داد: دفتر بنده به روی همه افراد از هر طیف و گرایشی باز است اما خط قرمز من ولایت و همه باید تابع ولایت مطلقه فقیه باشیم.

وی با اشاره به انجام کارهای کارشناسی شده توسط دهیاران و شوراها افزود: کار باید به گونه ای باشد تا آیندگان ثمرات آن را لمس کنند.

زیدآبادی همچنین با تأکید بر تکریم ارباب رجوع، ارتباط با اصحاب رسانه را حائز اهمیت دانست و گفت:با هماهنگی فرماندار شاید اولین جلسات ما با اصحاب رسانه باشد چرا که بحث جهاد تبیین مقام معظم رهبری نیاز روز و در همین راستاست.

انتهای پیام/ع

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.