به گزارش پایگاه خبری دارالوحدت فهرج، در پی انتشار گزارشهای مردمی و مطالبات اهالی محترم کوچه ۳۰ بلوار شهدا مبنی بر قطعیهای مکرر و افت ولتاژ برق در روزهای گرم تابستان، این موضوع در دستور کار اداره برق قرار گرفت.
ابوذر اشرفیان، مدیر اداره برق شهرستان فهرج در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تأیید اشباع بار شبکه در این منطقه به دلیل پیک مصرف، اظهار کرد: با هدف پایداری شبکه و تکریم مشترکین، عملیات «افزایش قدرت و ایجاد ظرفیت جدید» برای ترانس برق این محدوده با موفقیت به پایان رسید.
وی خاطرنشان کرد: با ارتقای تجهیزات و افزایش توان این ترانس، مشکل افت ولتاژ و قطعیهای ناخواستهای که موجب نارضایتی ساکنان شده بود، به طور کامل مرتفع گردید.
انتهای خبر/ع