به گزارش پایگاه خبری دارالوحدت فهرج؛ حمید وحیدزاده طی گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به شدت تابش خورشید و آسیبهای احتمالی آن برای پوست، و همچنین با بهرهگیری از نیروهای آموزشدیده در حوزه گردشگری سلامت، این مرکز فعالیت خود را در محل اداره میراث فرهنگی آغاز کرده است.
وی افزود: راهاندازی این دفتر بخشی از برنامههای توسعه گردشگری سلامت در مجموعه میراث فرهنگی است و با افتتاح آن، این مجموعه بهصورت رسمی فعالیت خود را در حوزه خدمات سلامت آغاز کرده است.
رئیس میراث فرهنگی همچنین از شهروندان و علاقهمندان دعوت کرد برای بهرهمندی از خدمات گردشگری سلامت، بهویژه خدمات مراقبت از پوست از جمله حلزونتراپی، به این مرکز مراجعه کنند.
به گفته مدیر میراث فرهنگی، همکاران متخصص در این مجموعه آمادگی دارند در محل اداره میراث فرهنگی خدمات لازم را به همشهریان ارائه دهند.
انتهای خبر/ع