به گزارش پایگاه خبری دارالوحدت فهرج؛ صبح امروز جلسه ماهانه شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه با حضور حجتالاسلام قربانینژاد، فرماندار، جانشین سپاه، نماینده انتظامی، بخشداران بخش مرکزی و بخش نگین کویر، دبیر جلسه و اعضای شورا برگزار شد و موضوع برنامهریزی مراسم ماه محرم مورد بررسی قرار گرفت.
حجتالاسلام قربانینژاد با تأکید بر رعایت زمانبندی مراسم عزاداری بهمنظور جلوگیری از آزار و اذیت شهروندان، اظهار داشت: فضاسازی شهری باید نمود و جلوه عزا داشته باشد؛ البته عزای سیدالشهدا (ع) مردمی است و همواره مردم با حضور پررنگ خود پای کار هستند.
یوسف زنگویی فرماندار نیز ضمن آرزوی برگزاری مراسماتی درخور شأن سیدالشهدا (ع) و شهدای جنگ تحمیلی اخیر، تصریح کرد: تمامی دستگاههای اجرایی برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم عزاداری در میدان حضور داشته و پای کار هستند.
در ادامه جلسه، اعضای شورای فرهنگ عمومی نیز دیدگاهها، نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون اجرای هرچه بهتر برنامههای ماه محرم ارائه کردند.
انتهای خبر/ع