به گزارش پایگاه خبری دارالوحدت فهرج؛ سرهنگ علی کریمی مهر طی گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به مطالبات مردمی در خصوص ایجاد مزاحمت توسط برخی رانندگان و موتورسواران اظهار کرد: در پی نارضایتی شهروندان از تردد خودروهای شوتی، خودروهای دارای پلاک مخدوش و همچنین موتورسیکلتهایی که با ایجاد صداهای ناهنجار و انجام حرکات نمایشی و مخاطرهآمیز موجب سلب آسایش و آرامش عمومی شدهاند، طرح برخورد با این متخلفان در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
وی افزود: یگانهای انتظامی با هماهنگی شورای تأمین شهرستان و دستگاه قضایی، با تمام توان در حال پیگیری این مطالبه بهحق مردم هستند و در این راستا با برهمزنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع صورت میگیرد.
رئیس پلیس فهرج تأکید کرد: پلیس از هیچ تلاشی برای تأمین امنیت و آرامش شهروندان دریغ نخواهد کرد و خودروها و موتورسیکلتهای متخلف توقیف و روانه پارکینگ خواهند شد.
انتهای خبر/ع