×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای ۱۷۱ طرح اشتغالزایی در فهرج توسط کمیته امداد

به گزارش وب خبری دارالوحدت؛ یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان صبح امروز در سفر به فهرج و در دیدار با فرماندار، اشتغال و توانمندسازی مددجویان را یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد معرفی کرد و گفت: این نهاد با ایجاد اشتغال برای خانوارهای تحت حمایت درصدد ایجاد درآمد پایدار برای این خانواده‌ها است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای اجرای مشاغل خرد و کوچک جز موفق‌ترین دستگاه‌های اجرایی است.

صادقی در ادامه به محرومیت‌ها و نبود برخی زیرساخت‌ها در بخش نگین کویر فهرج اشاره و تصریح کرد: با توجه به وجود محرومیت‌ها کمیته امداد در بسیاری از شاخص‌ها در این بخش جلوتر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، سهمیه اشتغال اختصاص داده ‌شده به این نهاد در شهرستان فهرج طی سال جاری را ۳۸۸ طرح اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷۱ طرح اشتغال در این شهرستان به مرحله اجرا در آمده است.

وی به تهیه مسکن برای مددجویان کمیته امداد نیز اشاره و اظهار کرد: اگر زمین رایگان در اختیار این نهاد حمایتی قرار بگیرد آمادگی احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن وجود دارد.

همچنین امیر باقری زاده فرماندار شهرستان فهرج نیز ضمن قدردانی از خدمات خوب و ارزشمند کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در حوزه اشتغال و مسکن مددجویان از آمادگی فرمانداری برای همکاری با این نهاد حمایتی در بخش های مختلف خبر داد.

انتهای پیام/ع

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.