×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
موشک هایپرسونیک سپاه محاسبات آمریکا را تحت الشعاع قرار داده است

به گزارش پایگاه خبری دارالوحدت فهرج؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نمازجمعه امروز با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در اغتشاشات اخیر ایران گفت: رژیم جعلی صهیونیستی این روزها بیش از هر زمان دیگری در مخمصه بی دولتی گرفتار آمده است.

وی افزود: نتانیاهو درصدد تشکیل یک کابینه هماهنگ و همراه بود که تاکنون بدان نرسیده است. پیش بینی این است که حتی اگر وی موفق به تشکیل کابینه شود عمر دولتش چندان نخواهد بود و دوباره دولت نتانیاهو منحل خواهد شد.

آقاملایی در ادامه با بیان اینکه موشک های ایران کابوس نیروی فضایی آمریکا هستند اضافه کرد: شواهد و قرائن نشان می دهد آمریکا پیش و بیش از آنکه نگران تهدیدات فضایی و موشکی از ناحیه شرق آسیا باشد از جانب پیشرفت های موشکی ایران دغدغه دارد.

خطیب جمعه فهرج گفت: اعلام خبر دستیابی ایران به فناوری ساخت موشک های هایپرسونیک اتفاقی است که همه محاسبات آمریکا را تحت الشعاع قرار داد؛ موضع محتاطانه کاخ سفید نشان می دهد در صورت تایید این موفقیت به ناچار باید به ناکارآمدی همه سامانه های پدافندی خود اعتراف کند.

وی در پایان با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب خطاب به بسیجیان بیان کرد: در دیدار اخیر ولی امر مسلمین جهان با بسیجیان ایشان بر دشمن شناسی، رشد معنوی، مراقبت از نفوذ دشمن در درون مجموعه بسیج و اینکه بسیجی قدر خودتان را بدانید و بسیجی بمانید تاکید کردند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.