×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشریح برنامه های هفته بسیج در فهرج

به گزارش پایگاه خبری دارالوحدت فهرج؛ سرهنگ پاسدار حسن سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت چهل‌‌ و سومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) و پاسداشت یاد شهدای انقلاب و دفاع مقدس و نیز شهدای دفاع از امنیت کشور، اظهار کرد: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج، خدمت‌گزار ملت ایران» برگزار می شود و فرصت خوبی است تا دستاوردهای این مجموعه توسط سپاه به اطلاع مردم برسد.

وی با اشاره به جایگاه و منزلت بسیج در کشورمان گفت: امروز ثمره حضور بسیج در همه عرصه ها را شاهد هستیم. بسیجیان در همه صحنه ها و سختی ها همچنان پای انقلاب مانده اند و در تمامی عرصه ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی می کنند.

سرهنگ سنجری در ادامه به اهم برنامه های اجرایی در هفته بسیج اشاره و بیان کرد: در اولین روز از این هفته زنگ بسیج در مدرسه رسول اکرم (ص) نواخته و در ادامه دیدار با امام جمعه محترم برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه فهرج از استماع سخنان مقام معظم رهبری، دیدار و سرکشی از خانواده معظم و معزز شهدا، برگزاری یاددواره های خانگی شهدا، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و تجلیل از مدافعان سلامت بعنوان دیگر برنامه های هفته بسیج نام برد و اضافه کرد: همچنین در این هفته افتتاح طرح های آبرسانی مرد میدان، طرح های عمرانی، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و توزیع کمک های مومنانه بین نیازمندان انجام می شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نشست های تحکیم خانواده، برگزاری شب شعر، برگزاری پویش نذر خون، اعزام یادگاران دفاع مقدس بمنظور تبیین مکتب بسیج در مدارس و نشست هم اندیشی گشت های رضویون با مسئولین شهرستان از دیگر برنامه های اجرایی در هفته بسیج است.

سرهنگ سنجری در ادامه به برنامه های این هفته در روز جمعه اشاره و اظهار کرد: حضور سازمان یافته ی بسیجیان و حلقه های صالحین، در نماز جمعه، سخنرانی فرمانده ناحیه در بین صلاتین، برپایی میزخدمت و نمایشگاه عکس در نماز جمعه، برپایی ایستگاه سلامت، اجرایی همگانی سرود سلام فرمانده از جمله برنامه هایی است که در حاشیه نماز جمعه این هفته اجرا می شوند.

فرمانده سپاه فهرج همچنین از برگزاری صبحگاه مشترک و نمایش اقتدار بسیجیان بعنوان برنامه محوری و شاخص این هفته نام و بیان کرد: در آخرین روز از هفته بسیج صبحگاه مشترک و نمایش اقتدار بسیجیان با حضور پرشور و باصلابت بسیجیان مقتدر و عزیز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در قالب این برنامه حضور سازمان یافته بسیجیان را شاهد هستیم و طی آن از برترین های بسیج و فرماندهان محترم پایگاه ها تجلیل خواهد شد.

سرهنگ سنجری در پایان به برنامه های قابل اجرا در فضای مجازی اشاره و بیان کرد: تولیدات چندرسانه ای بویژه ساخت موشن گرافیک اقدامات یکساله بسیج فهرج و برگزاری نشست های آنلاین بصیرتی از مهمترین برنامه های واحد فضای مجازی بسیج فهرج است که اجرایی می شوند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.