×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اختصاص اعتبار ۷۲ میلیارد تومانی برای پروژه های عمرانی فهرج

به گزارش پایگااه خبری دارالوحدت فهرج؛ حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به ابلاغ و تخصیص اعتبارات به دستگاه های اجرایی بر ارتباط مستمر مدیران دستگاه های اجرایی با مدیران ادارات کل استان در جهت  جذب اعتبارات تاکید کرد.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته اخیر در استان بزودی اقدامات موثری در زمینه راه های روستایی در سطح شهرستان انجام می شود و همچنین در چند ماه اخیر ۸/۵ کیلومتر روکش آسفالت راه ها انجام شده است.

سعیدنیا عنوان کرد: با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اقدامات ارزشمندی در جهت اجرای طرح های آبرسانی در حال انجام است و با توجه به اینکه مدت زمان اجرای طرح ها در فهرج ۳ ساله است تاکنون در این مدت زمان کوتاه پیشرفت های خوبی صورت گرفته است.

فرماندار فهرج بیان کرد: در جهت تثبیت شن های روان هزار هکتار مالچ پاشی در بخش نگین کویر با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان در حال اجراست و همچنین بزودی ۱۵۰ هکتار در محدوده روستای دهنو میرزا در بخش مرکزی انجام می شود.

وی اضافه کرد: همچنین در زمینه تسهیلات اشتغالزایی ۵۷ میلیارد تومان از طریق کمیته امداد فهرج و بخش نگین کویر پرداخت می شود و مبلغ ۴۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات مشاغل خرد به شهر فهرج و روستاها از طریق بنیاد برکت پرداخت خواهد شد.

سعید نیا با اشاره به اختصاص اعتبار ۷۲ میلیارد تومانی برای پروژه های عمرانی شهرستان گفت: در خصوص عمران شهری ۱۲۹ تن قیر در اختیار شهرداری فهرج قرار گرفته است و بزودی آسفالت معابر شهری انجام می شود و همچنین با پیگیری های انجام شده و پرداخت اعتبارات حداقلی به شهرداری  مشکل معوقات حقوق گذشته کارکنان شهرداری مرتفع شده است.

فرماندار فهرج اظهار کرد: در خصوص ساماندهی گلزار شهدا در روستاها اعتبار مورد نیاز اختصاص یافته و از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران ساماندهی گلزارها انجام می شود.

وی در پایان تصریح کردند: مدیر جهاد کشاورزی لایروبی قنوات و اجرای لوله گذاری مزارع کشاورزی را در دستور کار قرار دهد و همچنین شرکت گاز با توجه به فرارسیدن فصل سرما در روند انجام پروژه گاز رسانی و علمک گذاری تسریع  نمایند.

سعیدنیا همچنین از شرکت نفت خواست با توجه به فرا رسیدن فصل سرما نسبت به اختصاص نفت سفید اقدام و اداره تعاون روستایی نسبت به توزیع اقدام نماید.

انتهای پیام/ع

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.