×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مکتب امام حسین مکتب عشق و انسانیت است/رسانه های استکبار بدنبال تحریف پیام اربعین هستند

به گزارش پایگاه خبری دارالوحدت فهرج؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نمازجمعه این هفته، ابهت، شکوه و عظمت پیاده روی اربعین را وصف ناپذیر عنوان کرد و گفت: رسانه های استکبار از اتحاد دو ملت ایران و عراق ترس و واهمه دارند و بدنبال تحریف پیام اربعین هستند.

وی با قدردانی از ملت عزیز عراق بیان کرد: امروز دشمن بدنبال تفرقه است و نمیخواهد دو ملت ایران و عراق با هم متحد باشند.

آقاملایی با بیان اینکه مکتب امام حسین (ع) مکتب عشق و انسانیت است تصریح کرد: در کل کره زمین ما اجتماعی بزرگتر از اربعین حسینی سراغ نداریم که این همه انسان را از کشورهای مختلف با هدفی واحد کنار هم جمع کند.

خطیب جمعه فهرج در ادامه با اشاره به مرگ‌ ملکه انگلیس گفت: ۷۰ سال سلطنت الیزابت دوم تنها بخشی از جنایات انگلیس خائن است و ایجاد غده ای سرطانی بنام رژیم جعلی اسراییل از بزرگترین جنایات ملکه انگلیس بشمار میرود.

وی همچنین به در پیش رو‌ بودن هفته دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: دفاع مقدس یکی نماد همیشگی حماسه پرشکوه مقاومت ملت بزرگ ایران است.

آقاملایی با تأکید بر تبیین دستاوردهای ۸ ساله دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جنگ ۸ ساله از بزرگترین افتخارات ملت ایران و تجلی گاه ایستادگی و فداکاری عمومی بی نظیر ملت ما در همه ابعاد کشور است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.