×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 June , 2026  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاکید فرماندار فهرج بر توسعه برنامه‌های کتابخوانی در تابستان

به گزارش پایگاه خبری دارالوحدت فهرج؛ ظهر امروز جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان فهرج به ریاست یوسف رهگویی، فرماندار و با حضور اعضای انجمن برگزار شد.

در این نشست، برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های فرهنگی و ترویجی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان در فصل تابستان در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار فهرج با اشاره به جایگاه کتابخانه‌های عمومی به عنوان مراکز فرهنگی اثرگذار در جامعه، بر ضرورت ایجاد فضای جذاب و متنوع برای حضور نوجوانان و جوانان تأکید کرد و گفت: فصل تابستان فرصت مناسبی برای تقویت فرهنگ مطالعه و هدایت نسل جوان به سمت فعالیت‌های آموزشی هدفمند است.

وی افزود کتابخانه‌های عمومی می‌توانند با طراحی برنامه‌های متنوع فرهنگی، نقش مهمی در ارتقای سطح دانش و مهارت‌های فکری جوانان ایفا کنند.

در ادامه جلسه، مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان گزارشی از وضعیت موجود و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای تابستان ارائه داد.‌

همچنین اعضای انجمن نیز با بررسی راهکارهای افزایش سرانه مطالعه، بر اجرای برنامه‌های کتاب‌محور در سطح شهر و روستاهای شهرستان تأکید کردند.

انتهای خبر/ع

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.