×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 June , 2026  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تأکید مدیر آموزش و پرورش فهرج بر ارتقای ایمنی مدارس

به گزارش پایگاه خبری دارالوحدت فهرج، صبح امروز جلسه مدیریت بحران آموزش و پرورش شهرستان فهرج با حضور مدیر آموزش و پرورش و اعضای ستاد برگزار شد.

رضا رکن آبادی در این جلسه با اشاره به ضرورت تأمین زیرساخت‌های ایمنی و پدافندی در فضاهای آموزشی و اداری افزود: تجهیز مدارس و ساختمان‌های اداری به امکانات ضروری در شرایط بحرانی، نقش مهمی در حفظ سلامت و ایمنی دانش‌آموزان و همکاران خواهد داشت.

وی همچنین بر لزوم تهیه و نصب دوربین مدار بسته و سیستم پایش تصویری در مدارس، تعبیه درب خروج اضطراری در ساختمان‌های اداری و آموزشی و خرید دیزل ژنراتور برای تأمین برق اضطراری در شرایط بحرانی تأکید کرد.

گفتنی است بررسی وضعیت فعلی مدارس و میزان آمادگی آن‌ها برای مواجهه با شرایط بحرانی از مهم‌ترین محورهای این جلسه بود و هماهنگی‌های لازم برای تداوم خدمات آموزشی در مواقع اضطراری نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/ع

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.