به گزارش پایگاه خبری دارالوحدت فهرج، صبح امروز جلسه مدیریت بحران آموزش و پرورش شهرستان فهرج با حضور مدیر آموزش و پرورش و اعضای ستاد برگزار شد.
رضا رکن آبادی در این جلسه با اشاره به ضرورت تأمین زیرساختهای ایمنی و پدافندی در فضاهای آموزشی و اداری افزود: تجهیز مدارس و ساختمانهای اداری به امکانات ضروری در شرایط بحرانی، نقش مهمی در حفظ سلامت و ایمنی دانشآموزان و همکاران خواهد داشت.
وی همچنین بر لزوم تهیه و نصب دوربین مدار بسته و سیستم پایش تصویری در مدارس، تعبیه درب خروج اضطراری در ساختمانهای اداری و آموزشی و خرید دیزل ژنراتور برای تأمین برق اضطراری در شرایط بحرانی تأکید کرد.
گفتنی است بررسی وضعیت فعلی مدارس و میزان آمادگی آنها برای مواجهه با شرایط بحرانی از مهمترین محورهای این جلسه بود و هماهنگیهای لازم برای تداوم خدمات آموزشی در مواقع اضطراری نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
انتهای خبر/ع